Ova tri momka su osmislila Nectar kampanju sa Andrijom Miloševićem i fenomenalni su!

Sećate li se prvog bilborda na kom se Andrija Milošević predstavlja kao kandidat za predsednika? Šta ste prvo pomislili, jeste mu poverovali? Ili ste mislili da je najava neke predstave i slično? Nije vam, sasvim sigurno, ni na kraj pameti bila reklamna kampanja za kompaniju Nectar koja se bavi proizvodnjom sokova, džemova i ostalih voćkastih proizvoda.

Kreatori Nectar rođendanske kampanje je agencija Ovation BBDO  ispred koje su Đorđe Trikoš,  Nikola Parun i Marko Marjanović u okviru REPSUS konferencije na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu ispričali sve detalje najzapaženijeg marketinškog poduhvata u poslednje vreme.

Naime, agencija Ovation BBDO je jedna od najstarijih i postoji već 20 godina na našem tržištu, a uvek se nalazi među top 5 agencija iz svoje oblasti. Kreatori su najzanimljivijih kampanja, a sa Nectar kampanjom pomerili su svoje granice.

Povod za ovu kampanju bila je proslava 20 godina postojanja Nectar kampanje. “Posvećen rad, velika hrabrost u kreativi i dobar odnos sa klijentom bili su preduslov za nastanak ovako nečeg“, započeo je priču Đorđe Trikoš. Pored toga što je u pitanju proslava jubileja, morala se posebna pažnja obraditi na vrednosti koje daje Nectar kompanija kao brend i šta ona predstavlja za potrošače. Vodeći se time, došli su na ideju da poruke koje treba da se plasiraju su “Ja sam svoj izbor’‘ i ‘‘Izbori koji određuju budućnost’‘. Kada toliko puta pomeneš reč izbor, i još su u toku bile pripreme za izbor gradonačelnika grada Beograda, njima je ideja došla sama od sebe da oni naprave kandidata za izbore koji će biti pod rednim brojem 20 i time podsete stanovnike Srbije da Nije svejedno kome će dati svoj glas. Dalje je izbor glumca za ovu kampanju bio Andrija Milošević jer su smatrali da deli slične vrednosti kao Nectar kompanija i da će on to izneti na najbolji način. Andrija je pristao, i ono što je zanimljivo – on je doneo odluku da će se naći u ulozi predsednika jer mu je pored te uloge bila ponuđena još jedna, ali nam do kraja nije otkriveno koja.

Kampanja u koracima

Sama kampanja se sastojala iz dve celine – TEASER koja je obuhvatala bilborde na kojima Andrija poziva glasače da glasaju za njega, gostovanje kod Ivana Ivanovića gde Andrija priznaje da se kandidovao za predsednika, a tu je i video kojim poznati glumac poziva publiku da ga podrže, ali ne naglašava u čemu.

andrija milosevic bilbord
FOTO: Milan Ilic/RAS Srbija

Potom je usledila druga celina kampanje – REVEAL koja je odgonetnula sva nagađanja i otkrila da se radi o Nectar kampanji. Na bilborde su dodate ključne reči kao što je za bilbord iznad IZVOZIMO (za Evropu i Rusiju). Kampanja ima još dve celine NCP i REMINDER i trajaće godinu dana.

IZAZOVI sa kojima su se suočili kreatori kampanje

Naveli su da ih je bilo više ali su odabrali tri glavna izazova sa kojima su se susreli:

  1. Kako sačuvati teaser

S obzirom da se kampanja snimala na ulicama, pijaci i ostalim javnim delovima grada, mnogo posmatrača, statista i uključenih u izradu samu kampanje mogli su da vide o čemu je reč i dalje prepričaju. Zaposleni su se obavezali na zavet ćutanja. Dalje su ignorisali povremena curenja informacije u digital svetu, dok je neprestana komunikacija sa klijentom i “Ruke na volanu“ bio osnov za savladavanje ovog i naredna dva izazova.

2. Broj 20

Na glasačkooj listi je neko naravno bio i pod brojem 20. Sa te strane nisu imali problema ali potencijalne zloupotrebe broja i oslanjanje na kampanju sačuvali su stalnim praćenjem i mikroreakcijama.

3. Hakovan Instagram profil Andrije Miloševića

U jednom trenutku, dok je broj pratilaca Andrije Miloševića na njegovom Instagram profilu iznosio 391k, profil je bio hakovan i to sve u toku praznika i neradnih dana. Momke iz agencije ni to nije sprečilo da pronađu rešenje i povrate profil aktivirajući sve raspoložive kontakte i po povratku objavili follow up video koji je dodatno nasmejao publiku.

Oduševljena sam njihovim predstavljanjem, kao i samom kampanjom. I, jedva čekam da vidim i naredne dve celine kampanje jer sam sasvim sigurna da im neće manjkati originalnosti, a takođe i da svi zajedno budemo svedoci narednih kampanja kojima će dodatno pomerati svoje granice i granice marketing scene na teritoriji Srbije.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *