Marija NIkolić: Žena uz čiju pomoć sve više devojaka ima građu Kim Kardašian!

Nedavno sam imala tu čast d aupoznam Mariju Nikolić, ženu koja izgleda toliko snažno i neustrašivo. Marija je pričavši o sebi, i to sasvim skromno, rekla ,,Dostigla sam ono najviše što se može dostići u Dubaiu kao fitness instruktor, sada tražim nove izazove“ i time me potpuno zaintrigirala njena celokupna biografija i želja da pratim njen Instagram profil i budem u toku šta se to sve novo dešava u fitness svetu i metodama rekreiranja.

Marija Nikolić, diplomirani profesor sporta

Kako se razvijala tolika ljubav prema sportu?

  • Svoju ljubav prema sportu sam razvijala godinama. Pre upisa na Fakultet za sport i fizičko vaspitanje aktivno sam se bavila show dance-om. Diplomirani sam profesor sporta i bavim se fitnesom od 2004. godine. Uzivam u komunikaciji sa ljudima različitih profila, zahteva, stepena fizičke spremnosti i motivacije.

Kada si se preselila u Dubai, šta si uvidela kao najveću razliku u njihovim fitness navikama i samom načinu držanja treninga u odnosu na Beograd?

  • Poslovni ljudi dolaze rano ujutru na trening pre posla i to su zahtevne grupe ljudi koji zaista vole naporan trening. Takođe je veoma popularno vežbanje u pauzi za rucak. To su ujedno moji omiljeni treninzi, jer ti ljudi dolaze da maksimalno iskorsite četrdesetpetominutni trening, daju sve od sebe, fokusirani su i žele izazov. Oni obično posle visoko intenzivnog časa trče nazad u kancelariju da pojedu ručak za radnim stolom.
  • Lokalno stanovništo je malo opuštenije, ali sve vise se razvija svest o važnosti fizičkog vežbanja i sporta, tako da su i teretane u lokalnim delovima grada sve punije. U Srbiji ne živim skoro deset godina, tako da ne mogu da uporedim sa trenutnom situacijom, ali kao instruktoru recimo tamo su nam mnogo više dostupne edukacije i usavršavanja i imamo više mogućnosti, mada ja i dalje pamtim moje grupe na Tašmajdanu i u Ethnogym-u.

“Mi smo sportska nacija i meni je uvek bilo zadovoljstvo da vodim treninge u Beogradu. Mislim da naši ljudi dosta vode računa o sebi.

Marija Nikolić, diplomirani profesor sporta

Dobitnica si UAE Best Trainer of The Year 2015 & 2016, šta te nagrade konkretno znače u oblasti fitnesa i da li postoji neka viša nagrada koju bi želela da osvojiš ili su upravo ove dokaz najvećeg uspeha?

  • Dve godine za redom sam nagrađivana za najboljeg trenera godine i to je svakako veliki uspeh, ali pre svega moja lična satisfakcija i dokaz da je naporan rad i uložen trud prepoznat. U Srbiji sam takođe bila nagrađena za fitness prezentera godine 2009.

“Trenutno radim u Bakuu, u Azerbeijdžanu kao edukator i trener za trenere. Sledeći cilj mi je da globalno predstavim svoj program grupnih vežbi.

Reci nam nešto više o Brazilian butt lift programu koji držiš, kao i o wet treninzima koje sam videla na tvom storiju i za koje verujem da ih još uvek nema kod nas?

  • Brazilian Butt Lift je program koji se fokusira na donji deo tela, zadnjicu i noge. Veoma je popularan jer daje izvanredne rezultate. Bio je moj najpopularniji trening u Dubaiju, zato sam ga prenela i u Baku. Polako postaje sve popularniji i što je zanimljivo i sve više muškaraca počinje da dolazi na ove treninge.
  • Drugi program se zove Float Fit i radi se na dasci na vodi. U isto vreme je naporan i zabavan. Pošto ima puno izometrijskih kontrakcija mišića može da bude izazov, ali zabavan faktor pomaže da se trening izvede do kraja. Fokusiran je na stomačne mišiće jer sve vreme pokušavate da održite balans na nestabilnoj dasci na vodi. Postaje hit u svetu, predstavljen je na FIBO-u konvenciji u Nemačkoj ove godine kao novitet u svetu fitnesa, a polako časovi postaju sve posećeniji.
Marija sa svojim bratom Milanom Nikolićem, urednik Esquire magazina

I za kraj, koji su to saveti za devojke koje žele da ostanu fit i u treningu.

  • Generalno da se što više kreću, bilo koja fizička aktivnost je dobro došla ako nisu u mogućnosti da posete neki od fitness centara. Umerenost u jelu, posebno u večernjim satima i što više tečnosti, posebno sada, u letnjem periodu. Kako biste bili sigurni koliko vašem telu treba tečnosti dnevno, možete izračunati tako što pomnožite vašu težinu u KG sa 0.033 i dobićete rezultat u litrima. Plus dodajte jednu čašu po svakom satu vežbanja.

“Najvažnije je da volite sebe i svoje telo. Vaše telo je vaš hram i jedino mesto u kome vi živite.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *