Visa obnovila partnerstvo sa Olimpijskim igrama do 2032. godine

Visa (NYSE: V), dugogodišnji globalni sponzor Olimpijskih igara i kompanija koja podržava Olimpijski pokret, danas je zajedno sa Olimpijskim komitetom objavila produžetak sponzorstva Olimpijskih igara do 2032. godine. Kao deo obnove ugovora, Visa će nastaviti da podržava Međunarodni paraolimpijski komitet (IPC) i Paraolimpijske igre.

„Od 1986. godine, Visa na Olimpijskim igrama uvodi nove platne inovacije i obezbeđuje iskustva digitalnih plaćanja, istovremeno pomažući sportistima da postignu izuzetne rezultate,“ rekao je Al Kelly, CEO kompanije Visa. „Nastavljajući da pružamo našu podršku Olimpijskom pokretu i Olimpijskim igrama do 2032. godine, narednim generacijama sportista, fanova, korisnika kartica i klijenata obezbedićemo još bolje olimpijsko iskustvo i omogućiti im da budu deo pokreta koji inspiriše i ujedinjuje sve nas u nastojanju da ostvarimo velike poduhvate.“

Predsednik Međunarodnog olimpijskog komiteta (IOC), Thomas Bach rekao je: „Posebno se radujemo produženju našeg partnerstva jer je Visa jedna od članica osnivača našeg TOP programa. Partnerstvo sa kompanijom Visa demonstrira našu zajedničku posvećenost tradiciji Olimpijskih igara i globalnog Olimpijskog pokreta. Visa je oduvek bila pokretač inovacija na svetskoj sceni. U ime Međunarodnog olimpijskog komiteta (IOC), Nacionalnih olimpijskih komiteta širom sveta i samih sportista, želeo bih da se zahvalim kompaniji Visa, kao i njenim klijentima i partnerima, na njihovoj posvećenosti Olimpijskim igrama do 2032. godine.“

Visa, jedna od osnivača The Olympic Partner (TOP) programa, konstantno pruža inovativna platna rešenja na svim Igrama. Obnavljajući sponzorstvo, Visa se veoma raduje radu sa lokalnim organizacionim komitetima kako bi osigurala da se održi tradicija napretka digitalnih plaćanja u zemlji koja je domaćin tokom i nakon samih Olimpijskih igara.

„Visa obezbeđuje siguran i brz način plaćanja u okviru mreže trgovaca, bez geografskih i ograničenja u valutama, a Olimpijske igre pružaju neuporedivu mogućnost za promociju Visa brenda na lokalnom i globalnom nivou,“ rekla je Lynne Biggar, generalna direktorka marketinga i komunikacija u kompaniji Visa.

Obnavljanje sponzorstva je i prilika da Visa nastaviti da koristi globalnu prepoznatljivost Olimpijskih igara i ostvaruje svoje strateške ciljeve, među kojima je proširenje prihvata i povećanje popularnosti Visa proizvoda među korisnicima. Visa će i dalje pružati izuzetne pogodnosti svojim klijentima, partnerima i posetiocima Olimpijskih igara, od ekskluzivnosti plaćanja na Olimpijskim igrama do jedinstvenih iskustava na digitalnim i drugim platformama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *